måndag, april 12, 2010

Äntligen vår och en liten pausbild :)

Ja, då har äntligen våren infunnit sig och jag säger det gick fort...hehe. Från att ha haft snö, så jag kunde springa över stängslet och "ställa" bilar...till att inte kunna hoppa över, utan får hålla mig på insidan och skälla...voff.. Så har det gått väldigt fort...knappt två veckor...jippiiiiiiiiii. Jag kan nu mer ligga på gräsmattan och bara njuta...dricka vatten ur kranen på växthuset...sitta på min lilla kulle och blicka ut över mina ägor...ja, jag tror jag ÄGER hela Brobacka Naturrum med all dess mark och skog serrni!!

Här flyter allt på som vanligt...jag jobbar med husse om jag inte är hemma med matte som är ledig eller jobbar kväll. Idag är en sån dag...matte jobbar kvällen på det bästa hotellet som finns First Hotel Grand Alingsås.
Där får också håriga individer som jag bo...inte i alla rum, men i några... dem är så bra mot oss och sätter in godis och matskål på vårat rum...yeah. Sen är dem så jättesnälla där också :) Om ni kommer dit och ser en tjatig glad kvinna i sina bästa år, då är det min matte. För prata och skratta kan hon verkligen...hihi...eller hur ?

Så många bilder blir det inte denna gång, men det kommer. Har hur mycket fina bilder som helst från vår påskpromenad etc. Men jag tar det en annan dag, för dem ska redigeras och så.
Men en liten bild kom med nu iallafall. Jag hinner ju inte så mycket nu när jag är en jobbar-corso ;)


ÄNTLIGEN VÅR! Och jag njuter verkligen nu. Så jag låter bli att emigrera till Italien den här gången :O






Ha det gott nu alla vänner och njut nu av solen och att vi har en härlig sommar framför oss. Jag tänker iallafall fånga dagen varje dag :)

Carpe diem

2 kommentarer:

Lix sa...

Fasen vad skönt du ser ut att ha det där i solen! *avis*
Fast jag får iåfesej ligga i soffan med matte å mysa istället, nästan lika bra :)

Anonym sa...

Underbar bild på Daffi. Är hon en typisk corso kanske? Ha det gott Kramar från oss i Arelid