fredag, maj 20, 2011

A working Corso-Hero is something to be....:)

Yes, I´m still working. Allt fint med mig bara så att ni vet :) Livet går sin gilla gång här ute i skogen.... eller inte...because , soon det ska bli en busshållplats eller vändhållplats som dem kallar det så snyggt och dem snackar om Expressobussar...what ?? Matte och Husse NOT LIKE....ME, Daffie LIKE....då får jag skälla ofta ;) Skämt å sido...det är INTE kul...Mattes och mitt Paradis ( Husses också , tonårstjejernas också ;))har verkligen fått en orm. Nu är vi inte religiösa...men det är rätt trist....men men, vi får kanske se oss om efter nåt annat hus. Annars är allt kanon med mig som alltid. Matte jobbar på på nätterna....hmmm, men jag får inte vara med henne där. Tror hon skulle behöva en vaktis där...hehe
Men JAG, DAFFIE får vara med Husse....det är såååååå himla kul :) Hur många av er Cane Corso har byggt en bastu ?? Det har JAG :) Och jag har testat den....härligt varmt är det :) För som en sann Italienska ÄLSKAR jag värme :)


En liten kompis...Eddie the Lizzard...snabb var han :D


Men hallåååååå....jag vill också komma upp NUUUUUUU!! ( jag tog mig upp, bara så att ni vet :)



Jaha....även en arbetande Cane Corso behöver rast...



Face to Face....är en låt... bara så ni vet :)



Yes...this is my work...visst blev det fint :)



Busshållplats...här är en annan inkräktare...i MIN säng ;) Lilla Zvea är för go :) Men en fråga...hur många hundar får sova i en vattensäng ?? Mina leder är kanon, bara så ni vet :D



Här kommer nästa marodör....heheheh....han e en klippa...den goaste killen Zolero aka Lilleman.



Hon blir faktiskt inte större!!


Inte hon heller...hahaha ;) ( 45 kilo...hepp...not soo big ;))






Ha det nu så underbart mina vänner. Lev väl och njut nu av sommaren som kommer och bada mycket :)

2 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Hade det inte varit bättre att göra den hållplatsen borta i grusgropen?
Där är ju rum för parkering också. Men det var väl för enkelt kan man tänka.
Mvh R

Karina sa...

Kommunen vill ha den där, men det ville inte brukspatron ;)
Vi kommer få en bullervall, men det känns allt trist.

Kram på er