torsdag, juni 16, 2011

Jag och Morsan :)

Är det min blogg eller är det min blogg?? Ja ja, dem små skitarna får väl vara med då da!!!
Dem växer och frodas....hur gulliga kan dem vara...Jag vaktar dem som den sanna Cane Corso jag är :) Piper dem...går jag ut och skäller till och då kommer Morsan och hoppar ner i lådan :)
Nästa vecka är dem 4 veckor och då är det annan mat som gäller :) Och då kan jag meddela att i detta hus är det inte vilken skit som gäller utan det är gourmet-mat...ja alla är bortskämda ;) MOI....NOT!!!! Men jag äter ju allt ;)

Jag och Morsan i skuggan...det är varmt idag :)


Håller vakten jag ser ni :)


Vad händer där borta ?? Inget undgår mitt öga :)




Jaha...det var Kitten-Race på gång...hehehe




Le, nu så kärringen får sitt ;)



Är hon nöjd eller .....




Det var allt från oss denna gång. Ha det nu så bra och var rädda om varandra :)


























4 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Riktigt bra fotat på Daffie och en perfekt vinkel! Skulle jag göra en canvas av och sätta på väggen.

Karina sa...

Menar du allvar Renée eller skojar du ??
Canvas??

Sorry lite stupid jag nu!!

reneesfotoblogg sa...

Nej, jag skojar inte! Nr 2 eller 3, det är en smaksak.
Allra helst skulle hon titta in i kameran men man kan inte få allt.
Om du går in på Facebook och "gillar" Extrafilm så tror jag att du kan få en canvas till halva priset t o m imorgon kväll.
Jag fick två st på posten igår. Brukar passa på när dom har erbjudande.

Karina sa...

Renee, tack för tipset men jag var lite för sent ute, då jag jobbat. Men jag har tryckt "gilla" iallafall :)

Ha det gott