fredag, september 02, 2011

MOI, Ullareds Morgan och en Fegen

Halloj alla vänner...jepp...vi kom iväg i år igeeeeeeeennn :) Ni som aldrig provar Vandrarhems stuket...ni måste bara göra det :)))...Min matte och husse hittar ALLTID det bästa :) Så förra helgen drog vi iväg.. (
nästa år kommer "the grown-ups" att följa med...eller hur ?? :)

Men hallååååå...ska vi åka eller ???


Ja, okej,,,lite trött...lite early..tycker jag ;o


När alla se denna skylt tänker alla...jaha, här har de mycket ??...Men för er som inte vet...."Ett ställe vid Ätran där man haft sex platser för fiskfångst genom notdragning :)



Arkeolog som jag är försöker jag ALLTID att se till att historia etc...ges rättvisa...men sök på Wikipedia..ni...hehe...Ullared är signifiktativt med Gekås....svårt hitta dåtid, så att säga ;) Men jag hitta endå....red- betecknar likt ryd, röd och -rödje ett område där mark brutits eller röjts. OCH det kan vi väl alla vara ense om...att Ullared brutit mark....:)))





Här intar jag Gekås...tog en burgare innan ... (Det var det enda som fanns här )....här kommer jag Morgan :) weeee.. Tyvärr är han lite bizzy och lite rädd för en snygging som jag.....så inget foto med oss två...Men matte tjôta med han...som hon ALLTID gör med alla :::o










Logdans ??...Ja, matte och husse ÄR gamla :)












Ja, mer skogsväg än vad vi har ....jepp




















Inga hundar i sängen!! Och inget Internet i sängen heller...ja, så var det! Only???? :O

















Kakelugn...precis som hemma :)

























Ska vi komma iväg ut i skogen eller ?????

















The Vardagsrum...där satt vi HELA lördagskvällen, med 2 Old Ladies (matte försökte spela kort...NO, good)..Jag kan säga att de RÖDA ägde :)










Vadå?? Letar vatten jue..








Yehaaa, jag får verkligen vara hund och leva mitt liv...gör allt som matte och husse säger när det gäller allmänt...hoppas ni har det samma :)) Rallylydnad är nästa...där får man verkligen vara glad :))








Jaha....hur tvungen var denna puss ??





Denna mindre tvingad ??? hmmmmm








Blääää...vilken dålig andedräkt dem HAAAAAR!!





Vem är det som simmar ???








Yepp, The big moma :)










Yihaaaa...Fläskkvartetten :)))








Fegen is the Relax!!





Daphne a live :) Not a Lagerträd :!









Ja, jag gillar vatten...okej ??









Over the hills...and ???









































Leva Livet :)








Går en gammal hål -(kyrko)väg ....ja, jag sa jag var en old arkeolog :)














Hösten på väg eller ?



















Kantareller om ni inte redan visste ??

















Vem sa jag skulle ligga på golvet ?? I´m an Italian princess....okej ???











Här bodde vi...så bra :)







































Lev livet nu mina vänner....Det gör verkligen jag ...inga tvingade saker för att pleasa matte eller husse... Rally is the shit nu....matte och jag övar nu :) Såååå kul :)

Kram alla vänner :)




































'
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Inga kommentarer: