söndag, mars 16, 2008

Lite goa bilder från förr :)

Ja, en del av er har sett bilderna förr ;)...men dom tål att visas som pausbilder igen...*s*..Credits för bilderna ska Petra ha....du e bara bäst :)



Kom in om ni vågar/vill...*s*



Iiiiiiiiiiiihhh...killbaciller...hjälp mig matte...

Döööö, kom igen grabben.....


Slööööööörp...ge mig en köss ;)


Jepp...nu e jag trött matte....;)


Oj...nu kom han igen....hmmm

Yes...vi tränar inför Let´s Dance...:)


Ja, så här galen blir JAG när jag träffar Douglas/Snygglas :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

UNDERBARA!!!!!!! Speciellt sista bilden. Den är ju helt oslagbar!!!

Anonym sa...

Ja du Karina Nu har vi gjort det både du och jag. 50 grejer det var inte helt lätt. Men vi får väl ge tillbaka eller. Daffie snor väl inte snygglas från Siri. Då blir Siri inte glad på Daffie. Ha det så bra/ Anki

Anonym sa...

Äh lägg aaaaav tjejer ni kan väl inte hämnas på en tjockis, eller!!!
Tror bestämt jag bör komma undan med det mestajust nu, he he he.

Störtsköna bilder, min dator med alla mina bilder är kraschad för tillfället så det va roligt att se lite kul bilder.

Anonym sa...

*kiknar av skratt*

Underbara bilder!

Karina sa...

TAck Katta, ja dom e goa bilderna.

Anki- vi tar ut Petra i snövädret idag och kör slut på henne...*s*

MArie- skönt att glädja lite ;)

Ha det gott alla :D

Anonym sa...

Prutt på dig! :P Jätte gulliga och roliga bilder // Mysan din systerdotter <33

Karina sa...

Prutt tillbaka min underbara systerdotte :)