torsdag, mars 13, 2008

Ännu en Utmaning ;)

Ja, då har Petra utmanat oss...:)

Vi/jag ska skriva hör och häpna 50 saker....intressanta/ointressanta saker om oss/mig. Petra det är inte lite du begär...hehe. Sen ska umaningen skickas vidare till minst en person...Vi skickar till Pia/Strega :)

1. Matte: Jag avskyr orättvisor Daffie: Jag med...avskyr när katterna får ost;)

2. M: Vill sova länge på morron Daffie: Jag med ;)

3. M: Äter inget kött Daffie: Det gör JAG :D

4. M: Älskar solen och värmen Daffie: Det gör jag med :)


5. M: Sitta underen gran i regn Daffie: NOT...hehe...avskyr regn


6. M: Familjen är viktig för mig Daffie: Nåde den som gör nåt mot min familj....voff


7. M: Älskar mjukglass (choklad) Daffie: Jag med, men får aldrig smaka :(

8. M: Avskyr älgflugor o fästingar Daffie: Hmmm, är det dom matte tar bort från min päls ? iisch...


9. M: Har ätit frukost bland Daffie: Inte jag
ruinerna i Palmyra(Syrien)

10. M: Skitsnack är det värsta Daffie: Tror inte jag gillar det heller :o
jag vet

11. M: underställ på okt-april Daffie: Tänk den som ändå fick ett sånt...


12. M: Älskar att gå lååååånga Daffie: Jag med :D..
skogspromenader

13. M: Avskyr skräckfilmer Daffie: Hehe, det vet jag....snacka om likblek då

14. M: Älskar att sjunga Daffie: Öronskydd pliiiiiiiiiis

15. M: FLIP-FLOP...isch Daffie: Preciiis, isch för grejer mellan tårna

16. M: Är en jäkel på att baka Daffie: Inte jag, men på att äta :)

17. M: Amatör Fågelskådare Daffie: Inte jag, men jaga dom e kul ;)

18. M: Avskyr att städa Daffie: Jag med :o

19. M: Älskar Martin Daffie: Mmmmmmmmmmm....min husse, jag med :)

20. M: Född i Stockholm Daffie: Född i Grästorp

21. M: Har varit gift Daffie: Inte jag inte.....

22. M: Krig är av ondo Daffie: Instämmer, vänner är bättre att vara

23. M: Avskyr disk som står framme Daffie: Gillar att slicka rent det...hehe

24. M: Älskar Whiskey Daffie: Jag med ;)

25. M: Lider av höjdskräck Daffie: Hmmm, vad är det ?

26. M: Är INGEN tävlingsmänniska Daffie: Försök springa ikapp mig ;)menade du så ?

27. M: Har varit ridinstruktör Daffie: Försöker vara grisinstruktör ;)

28. M: Två tatueringar har jag Daffie: Jag har ett chip..

29. M: Är väldigt glömsk Daffie: Teflonhjärna har jag...kanske du med matte

30. M: Är aldrig arg länge Daffie: Jag är aldrig arg :)

31. M: Älskar att elda Daffie: Jag med, när det blir varmt...mmm

32. M: Älskar min goa Daffie Daffie: Mmmmmmmmmmmmm...så gott att höra :)

33. M: Pastafreak är jag Daffie: Jag med alltså :)

34. M: Skulle vart italienska Daffie: He, men det är JAG :)

35. M: Är ofta för snäll Daffie: Går det i arv ?

36. M: Har inte körkort Daffie: Inte jag heller...*s*

37: M: Är född i Lejonet Daffie: Jag också :)

38. M: Snarkar inte Daffie: Men det gör jag :D

39. M: Avskyr att bli utnyttjad Daffie: Vad är det ? Tror inte jag gillar det
heller...

40. M: Girighet gillar jag inte Daffie: VA ? Men vad då mina märgben e mina!!

41. M: Har en dotter som lekt med världens snabbaste man DaffieÄr det mig du menar ?? ;) Nämen jag e tjej juh..hehe

42. M: Har kommit i klimakteriet Daffie: Inte jag...vad är det en bakterie ?

43. M: Är ett av Jordbro-barnen Daffie: Och jag är ett av Åtto-barnen :D

44. M: Har en syster som e bäst Daffie: Jag har 3 som e bäst ;)

45. M: Älskar plock-godis Daffie: Jag får plocka godis...

46. M: Tror på spöken ibland Daffie: Det gör jag med...bor juh med 3 ;o

47. M: Är avundsjuk på Petra som Daffie: *pust*...inte jag, vem vill åka dit..
varit i Mongoliet..

48. M: Favorit färgen är Blå Daffie: Vad är färg ? har ingen favorit jag..

49. M: Är Melodifestivalen fan :o Daffie: Ja, det ska ni veta...men det är jag med..
så mysigt med god mat och godis då..

50. M: Det bästa som hänt mig är Daffie:Ni är det bästa
när Filippa föddes, jag
träffa Martin och underbara
älskade Daffie kom in i vårt
liv...

Så, det var från oss...så Pia/Strega shoot...om ni vill :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var roligt att läsa...
Fast en undrar vad det var för frågor.....
Ö syrran lite fel stavat ibland va:) Fatta ändå vi skriver lika dåligt du å jag......

Kramar systra di

Anonym sa...

Jisses sicken lista!!! Men kul att läsa var den!
Kram

Andra 19 sa...

Skar försöka anta när jag har tid den kräver ju lite.....:-)

Anonym sa...

Oj, en gedigen lista minsann! Kul att läsa. :)

Karina sa...

Ja, ni alla...det tog några dagar att få ihop den..*s*

Trodde aldrig det skulle gå..