onsdag, maj 20, 2009

SM-Guld, Skitbil, En full måne m.m ;)

Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade, men det händer så mycket och vädret är så fint...vem vill sitta vid datorn då ;) Ja, matte kom hem ordentligt från sin Återträff i Stockholm och det gjorde Handbollskillarna med...wooooaw...och det var inte lite de hade med sig. Utan ett SM-GULD i Handboll, det ni :) Hur coolt som helst !!

Här ska grabbarna snart äntra scenen och bli hyllade...*voffar* SM-Guld, SM-Guld...yeeah


Två gånger om året kommer den här hit...han kallas för skitbilen...han tömmer all skit säger matte..jäklar vad dem skiter i det här huset om dem fyller den varje gång...hahaha. Efteråt brukar jag springa ut och se om det droppat nåt, så jag kan rulla mig i det goa...matte och husse blir så glada då...NOT!!


En full måne hade vi när matte var i Stockholm...hmmm...hur kan en måne vara full ??...men fin är den iallafall...hehe.


Vadå, jag har en egen filt att ligga på...nu var det så att ingen lagt sig på den och då tog jag den..capische!! Fast 2 sekunder senare kom en tonåring ut och snodde MIN plats...*suck*

En glad och lycklig gris...moha moha...det han inte vet om är att matte och husse börjat äta kött igen...hahaha. Men dem kommer inte äta upp honom har dem lovat oss :) Gissa om jag gillar att de börjat äta kött igen ?? MYCKET kan jag säga...*s*

Ja, vad då...det är min hytt bara så ni vet och jag VÄGRAR gå ur just nu...voff voff

En liten lummig avslutningsbild på min underbara kulle...:)

Det var allt för den här gången och nu är det lååång helg.
Ha en underbar helg och var rädda om varandra.
Låten som jag spelar nu....jag äääälskar den och matte med kan jag säga....
Lyssna på den underbare gutten...A Rybak med Fairytale...Grattis Norge :)


4 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Aha! Ni börjar känna er emliga och svaga på grönsaksdieten. Jag förstår!
Det är lite fel årstid för slakt dessvärre.
Floras, förlåt Daffies kulle är så vacker så.
mvh R

Lix sa...

Härliga bilder! Å söt rumpa du har! ;)

Karina sa...

Renée- Gissaom jag tycker det är bra och gissa om mina rännilar ur munnen är långa nu för tiden ;)

Lix- Tack, ja den rumpan går inte av för hackor..hehe

Andra 19 sa...

Ah bajsbilen! Den luktar mumma den, vi springer också direkt ut och kollar om han har lämnat nåt på marken. Du ser ut att ha det underbart hos dig. Vilken vacker kulle! Kött är gott!