tisdag, september 28, 2010

Campinghund or NOT!!! ;)




Hej alla glada!! Nu kommer "kamphundsdiskussionen" upp igen. Men som vi "alla" vet är det inte oss hundar det hänger på utan det är dem vi har i slutet av kopplet som det "gäller" att dem är coola, VÅRA HUSSAR OCH MATTAR!!!! För vi "hundar" blir ALLTID som våra "ägare" vill eller inte vill..jepp, så är det ;) T ex MOI, Daffie...älskar matte och husse....men lite irri när dem "inte" alltid leker med mig ;)) Och som alla vet....I Lööööv att "Campa"...har det varit problem eller ??? NOT!!! Alltså jag menar att åka iväg och bo på Vandrarhem och se världen :))










Alla mattar eller hussar säger alltid att dem vill ha pli på oss ( hundar!!)...men dem behöver ha mer pli på sig själva så VI (hundar) blir bra individer...eller hur :)))











Är jag en Camphund?? Eller är jag en Jobbar-Corso ??






Trött-Mössa ?? Älskar ligga i matte´s och husse´s säng...och det gör jag ALLTID!!


















Inga nya bilder, men en alldeles levande Daffie och som lever livet som ALLTID!!








Ha nu en bra höst och glöm inte Lights in Alingsås och att slurpa en mustig Gulasch i Magasinet.














Ha det gott mina vänner och glöm inte att det är matte och husse som gör vilken hund du blir och inte skylla på dig som hund :)


Carpe Diem!!












Inga kommentarer: