onsdag, februari 23, 2011

Det som göms i snö kommer upp i ??...och en födelsedag :)

Yes, I´m still a live :) Här ute i skogen går allt sin gilla gång. Ena dagen plusgrader andra dagen minusgrader. Jag har en liten fråga och det kanske kan bli en tävling i vems som gissar rätt ;)
-När kommer våren och värmen ? Jag gissar på never ever :o .....känns det som iallafall nu. Men den som längtar efter något gott längtar aldrig för länge heter det eller efter snö kommer värme...eller hur var det nu...hoho. Som vi alla vet och har märkt så har det varit en kall snöig vinter. OCH som vi alla vet så kan snön gömma saker. OCH IGEN jag hoppas att ni alla tar med er det som ALLA inte vill hitta när snön försvinner ....vad då?? Jo....mina leksaker eller ??...nähääää...ni vet vad jag menar ;) Basta!!

Här har vi nåt som gömts och till min lycka hittas när det töat....min ägghalva...jipppi


Men, den sitter fast....andas lite eller ....


Matte pliiiis help me...(kolla in min snygga tand...platsar jag i Twilight eller ? ;)

Gräva gräva....men hallååååå


Pussa lite dåååå...nähä...får nog vänta ett tag till...termometern visar -12 nu kl. 10.00...hur länge är länge ??

Gissa vem som har sin egen dag idag...(Nope, inte MOI Daffie )...Utan min underbara husse...hipp hipp hurra på hans födelsedag....Grattis husse :))

Sen en liten sak som avslutning...hur kan man lämna en sån liten söt tjej som denna. Henne hittade husse i vår vedbod en kväll för 2 veckor sedan. Ett par månader gammal, men hon vann vårt hjärta och går nu mer under namnet Zvea :)
Ha nu det så bra alla mina vänner och var rädd om varandra.






4 kommentarer:

Lix sa...

Shit vad grejer ni hittar! Tur att inte Zvea hade frysit fast, hon var söt!
Hare kalasers!

Karina sa...

Lix- Ja, det är en massa skit som hittas ;)
ram på dig

reneesfotoblogg sa...

Och hur ställer sig den lilla vita till Zvea?

Karina sa...

Renée- Han fullkomligt älskar lilla Zvea. Hon är väl mindre förtjust i det ;) Men Zolero älskar iofs alla, men kan vara mycket irriterande i sin kärlek...hehe