måndag, juli 09, 2007

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Xa!

Reglerna är: Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna, ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

Här kommer mina ;)

1. Jag dricker helst vatten direkt ur kranen.

2. Tonfisk är det godaste jag vet.

3. Min bästa kompis är Nelson en mini-gris.

4. Går aldrig upp före kl. 10.00 på morgonen....om jag inte måste (vem lämnar en varm och go vattensäng frivilligt?)

5. Inget slår när jag får åka med husse i hans Vivaro (Jobb-bil)....då existerar inga andra, baaara husse och jag ;) Sitter brevid i mitt fina säkerhetsbälte och rör mig inte ur fläcken.

6. När jag tycker det är kallt inne, sätter jag mig framför vedspisen i köket och blänger på husse eller matte med mina vackra ögon-..tänd så det blir varmt någon gång.

Då utmanar jag vidare, http://www.blogtown.se/blog.php?id=Marfo, http://www.blogtown.se/blog.php?id=CaneCorso, http://fuerza.wordpress.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmmm... kan man utmana en som redan är utmanad, du är utmanad av mig oxå.

petra

Anonym sa...

Ojojoj hur ska vi hinna med det här nu då med en liten Simon hemma! Lovar inget, men ska försöka!!! Kramar Ira, Diesel & Maria