tisdag, februari 17, 2009

Utmanade ;)

Jaha, tänkte precis stänga av datorn när jag såg att jag var utmanad...jihooo. Sorry, Strega matte...men jag loooooovar att berätta imorgon eller på torsdag...Promise!!

Petra och Grabbarna har utmanat mig/oss...hihi

# Gå in i din dator, i 5:e mappen

# Lägg ut den 5:e bilden i bloggen o berätta om den

# Utmana 5 nya bloggare


Min Bild !
Hallåååååå, ett träd...det är juh inte jag....:(....fy vad tjaskigt...*morr*...Skulle ha sagt att de borde raderat fler bilder häromdagen....*viff*
Fast när jag tänker efter...ett träd det växer ju hela tiden, eller ?...och det gör jag/vi med, med klokhet och medmänslighet varje dag :)



Jag utmanar:

Strega&Grazia

Lix

Magnuslund

Helena&Denya

Ponduz&Brudarna

Lyssna på denna när ni gör utmaningen :)..."Kolla......

1 kommentar:

Andra 19 sa...

Snart får vi reda på varför du är såå trött, träffar du nån fästman..